pl

Regulamin


Regulamin sklepu www.florystykaislub.pl


Poniższy regulamin wchodzi w życie w dniu 01.08.2015.

Właścicielem sklepu internetowego www.florystykaislub.pl jest firma Hurtownia Pogotowie Florystyczno-Ślubne Grzegorz Hadław (wpis do ewid. nr 00023568NIP 815-135-98-32, Regon 690455849. Sklep stacjonarny znajduje się w Łańcucie przy ulicy Kraszewskiego 402. 

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

1. Składanie zamówienia.

Zamówienia na towar przyjmowane są poprzez portal sklepu internetowego www.florystykaislub.pl lub drogą elektroniczną na adres e-mail: pogokwia@poczta.onet.pl

 

Warunkiem przyjęcia zamówienia złożonego w sklepie jest potwierdzenie zawartych w nim informacji telefonicznie lub pocztą elektroniczną po otrzymaniu automatycznego powiadomienia ze sklepu. W sytuacji gdy na formularzu zamówienia dane klienta będą niekompletne lub nieprawdziwe, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.

 

2. Realizacja zamówienia.

Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i wówczas będzie mógł podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

 

Towary dostępne w magazynie wysyłane są następnego dnia roboczego po przyjęciu zamówienia.

 

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian.

 

Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki. Koszt przesłania zamówionego towaru zależy od sposobu płatności (patrz punkt 4.)

 

3. Zasady przesyłania zamówionego towaru.

Zamówione towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL, Pocztą lub systemem Paczkomaty InPost. Termin dostarczenia paczki wynosi max. 2 dni robocze od złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem, od momentu potwierdzenia przelewu przez bank w przypadku przedpłaty przelewem lub od momentu zarejestrowania płatności w systemie w przypadku płatności internetowej PayU.

Zamówienia przesyłane Paczkomatami InPost w przypadku małej ilości zleceń tą formą wysyłki wysyłane są we wtorek oraz w czwartek.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz chcąc aby każdy klient dokonujący zakupów w naszym sklepie był w pełni zadowolony z zakupionego towaru oraz z jakości obsługi, w tym i z dostawy, zawsze staramy się wyjaśnić ewentualne opóźnienia oraz problemy związane z obsługą przesyłek przez firmę kurierską.

Możliwy jest również osobisty odbiór w siedzibie sklepu w Łańcucie przy ulicy Kraszewskiego 402. W przypadku wybrania opcji odbioru osobistego prosimy o telefoniczny kontakt i podanie daty odbioru zamówienia pod nr tel. +480605 243 797.

 

4. Zasady płatności i koszt wysyłki.

Klient może wybrać następujące formy płatności:

- przy odbiorze - należność pobiera kurier

- płatność internetowa PayU

- przelewem na rachunek bankowy - BZWBK Hurtownia Pogotowie Florystyczno-Ślubne Grzegorz Hadław

13 1090 2750 0000 0001 2115 7878

 - zamówienie z wpłatą na konto będzie realizowane na drugi dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty na konto.

- płatność gotówką lub kartą w sklepie stacjonarnym - odbiór osobisty

 

Koszty wysyłki Poczta Polska:

Poczta Polska: 

- List Priorytetowy Polecony + 9,50zł (tylko małe i lekkie przedmioty)

- Odbiór w Punkcie + 10,99zł

- Paczka pocztowa (Pocztex kurier 48) + 14,00zł

 

Paczkomaty INPOST 

- (max wymiary: 38x41x64cm) +11,00zł

 

- Kurier DPD lub DHL (przy wpłacie na konto)

--zakupy do 50,00zł +15,00zł

--zakupo do 51,00zł - 150,00zł +13,00zł

--zakupu od 151,00zł - 250,00zł + 11,00zł

--zakupy powyżej 251,00zł - GRATIS

    przy pobraniu (płatność przy odbiorze paczki) +0.99zł

- odbiór osobisty w siedzibie firmy - 0,00 PLN

 

5. Reklamacje i zwroty.

Sklep florystykaislub.pl dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta towar był zgodny z jego oczekiwaniami. Jednakże Klient może zwrócić kupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostawy przesyłki zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. ((Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014, poz. 827 z późn. Zmianami)


Zwracany towar należy odesłać przesyłką na własny koszt na adres: Hurtownia Pogotowie Florystyczno-Ślubne Grzegorz Hadław, ul. Kraszewskiego 402, 37-100 Łańcut. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: pogokwia@poczta.onet.pl lub wysłać oświadczenie woli drogą pocztową na adres: Hurtownia Pogotowie Florystyczno-Ślubne Grzegorz Hadław, ul. Kraszewskiego 402, 37-100 Łańcut.


Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość:


................................................ ......................, dn. ......................

................................................

................................................

imię, nazwisko i adres konsumenta





Hurtownia Pogotowie Florystyczno-Ślubne

Grzegorz Hadław

ul. Kraszewskiego 402

37-100 Łańcut



OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Ja/My(*)niniejszym informuję/informujemy(*)o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(
*)umowy dostawy następujących rzeczy(*)

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

 

Zwrotu należnej z tytuły odstąpienia od umowy kwoty proszę dokonać na następujący rachunek bankowy:

Bank: ………………………………………………………………………………………………

Numer rachunku: ……………………………………………………………………………………..

........................................

/podpis konsumenta/ tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej

 

 



Sklep florystykaislub.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru + koszt najtańszej oferowanej przez sklep formy przesyłki. Zwrotowi nie podlega koszt przesyłki poniesiony prze klienta w momencie odsyłania zwracanego towaru.


Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. W przypadku, kiedy na zakup towaru została wystawiona faktura VAT, wraz ze zwrotem odpowiedniej kowty zotanie wystawiona faktura korygująca. Faktura korygująca zostanie wysłana do klienta Pocztą Polską.


W przypadku kiedy po otrzymaniu towaru klient zmieni zdanie co do koloru, rozmiaru, wzoru lub jakiejkolwiek z cech produktu, która może podlegać różnicowaniu, koszty wymiany (wysyłki w obie strony) towaru ponosi w całości klient.


Klient ma prawo do reklamowania zakupionego towaru w przypadku niezgodności towaru z umową.O niezgodności klient powinien poinformować pisemnie. Pisemne oświadczenie oraz reklamowany towar należy wysłać na adres: Hurtownia Pogotowie Florystyczno-Ślubne Grzegorz Hadław, ul.Kraszewskiego 402, 37-100 Łańcut.

 

ZASTRZEŻENIA PRAWNE

Wszystkie zdjęcia oraz teksty zamieszczone w sklepie są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i używania do celów handlowych oraz prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sklepu.

 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

Dane Klientów dokonujących zakupów w naszym wirtualnym sklepie są poufne. Nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom i wykorzystywane są tylko do realizacji zamówień oraz w przypadku osób, które skorzystały z subskrypcji, do informowania ich o nowościach pojawiających się w Sklepie . Klient może w każdej chwili zastrzec, że nie chce otrzymywać takich informacji. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833), każdy Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz do żądania usunięcia ich z bazy.